google adwords1

GOOGLE OGLAŠEVANJE – ADS DOMINATUS

GOOGLE ADWORDS OGLAŠEVANJE

google ads2google ads google adds2

Vi ste vrhunski. Vi ste inovativni. Vi ste drzni, pogumni in polni elana. Kaj vam to pomaga, če nihče ne ve za vas?

STOPITE IZ SENCE IN BODITE DOBRODOŠLI V VSAKEM DOMU S KORAKOM SAMO NA KLIK S PRISTOPOM GOOGLE ADS OGLAŠEVANJE.

Tako hitro in enostavno!

Živimo v času, ko se je splet naš nepogrešljivi pomočnik. Za vsako stvar najdemo rešitev na spletu s pomočjo različnih brskalnikov. Zakaj ne bi bili vidni tudi vi, ko ljudje iščejo rešitve? Pridite jim nasproti z inovativnim in profesionalnim pristopom s pomočjo pristopa Google adwords oglaševanje.

Kakšno je to oglaševanje google adwords, ki vam ga ponujamo?

google ads1

Naše predstavitve vas in vaših izdelkov so del Google oglaševanja, kjer vam zagotavljamo široko dostopnost, praktično do vsakega človeka, ugodne cene in način oglaševanja prilagojen vašim osebnim storitvam oziroma proizvodom.

Kako poteka google adwords oglaševanje?

V iskalnem omrežju izberete ključne besede ter določite oglase, za katere želite, da jih uporabnik zagleda v google brskalniku, ko vpiše v iskalnih eno od vaših izbranih ključnih besed.

google ads4

Koliko stane google adwords oglaševanje?

Oglaševanje na Googlu temelji na sistemu dražbe. To pomeni, da se višje med oglasi uvrsti oglas tistega uporabnika, ki je za en klik pripravljen ponuditi najvišjo ceno. Google je ta osnovni model še dodatno nadgradil s tako imenovanim sistemom QS oz. Quality Score-om.

Quality Score je ocena, ki jo Google pripiše posamezni ključni besedi, ki ste jo zakupili. Je ocena od 1 do 10. V kolikor je pri oceni 5 cena klika 1 €, bo pri oceni 10 cena klika samo 50 centov, pri oceni 1 pa kar 4 €. Visok Quality Score lahko dosežete tako, da imate:

google oglaševanje1

  • Odličen CTR: CTR je odstotek ljudi, ki klikne vaš oglas. Če je ljudem vaš oglas blizu in všeč ter ga zelo radi klikajo, bo tako Google zaslužil več, če ga prikaže pred oglasom, na katerega uporabniki klikajo manj. Zaradi tega je CTR metrika, ki najbolj vpliva na Quality Score.
  • Ustrezen oglas: da dobite visok QS in posledično nizko ceno klika, mora biti vaš oglas tesno povezan z zakupljeno ključno besedo. Najbolje je, da oglas vsebuje točno to ključno besedo, ki ste jo zakupili. Kako ključno besedo enostavno vključite v oglas, si lahko preberete v nadaljevanju.
  • Odlično uporabniško izkušnjo na spletni strani: pri tem gre za način, da če bo uporabnik kliknil na oglas in prišel na spletno stran z odlično uporabniško izkušnjo in rešitvijo za njegov problem, bo ta uporabnik ob naslednji priložnosti spet rajši kliknil na Googlove oglase. Posledično bo Google spet več zaslužil. Tako je zelo pomembno pripraviti kvalitetne vsebinske spletne strani, ki bodo prikazane višje med oglasi, a hkrati za nižjo ceno.

Kje ste lahko prisotni in kako?

Naj vas zagledajo, ko pošljete e-pošto! (oglasi v gmailu)

Gmail oglaševanje je zagotovo eden izmed najboljših kanalov generiranja novih kontaktov. Glavni razlog za to je verjetno občutek intimnega okolja, v katerem se uporabnik nahaja – znotraj svojega poštnega predala, ki je lahko v veliki meri tudi personaliziran. Poleg tega je nagovor GSP oglasa zelo podoben novoprejetemu e-poštnemu sporočilu in uporabniku deluje veliko bolj domače. Ravno ta domačnost pa vpliva na višjo mero zaupanja do oglas­­ov in večjo pripravljenost uporabnika, da oglaševalcu pusti svoje kontaktne podatke. V večini kampanj, kjer smo hkrati kombinirali GSP in GDN (Google Display Network) oglaševanje, se je Gmail izkazal kot veliko cenejši kanal za pridobivanje novih kontaktov.

google ads2

Obstajata dva načina pridobivanja kontaktov prek GSP oglasov. Prvi je ta, da uporabnika prek oglasa pripeljemo na pristajalno stran, kjer pusti svoj kontakt. Drugi način pa je ta, da formo za oddajo kontakta vključimo kar v Gmail oglas. Kadar ste skromni in od uporabnika zahtevate le nekaj osnovnih podatkov (npr. ime, e-pošto, telefon), vsekakor priporočam, da formo za kontakt vključite kar v sam Gmail oglas. Zakaj? Bolj kot zmanjšate število klikov oz. korakov, ki jih mora uporabnik narediti, da zaključi konverzijo, več možnosti je, da bo uporabnik konvertiral. To je potrdila tudi Gmail kampanja, kjer je bil naš glavni cilj prijava uporabnikov na osebni posvet. GSP oglas z vključeno kontaktno formo je zabeležil kar 6-krat višjo konverzijsko stopnjo kot oglas, kjer so se morali uporabniki na posvet prijaviti na pristajalni strani izven Gmaila.

Primer: Se nakupni proces vaših uporabnikov odvija tudi prek elektronske pošte?

To pomeni, da dobro razmislite, ali se vaš produkt oz. branža pogosto znajde v vsebini e-poštnih sporočil. Na primer, v elektronskem predalu imamo uporabniki večino potrditvenih mailov o opravljenih spletnih nakupih in rezervacijah, kar ponuja prefinjene možnosti targetiranja za potovalno in e-commerce industrijo. Ena izmed boljših možnosti je prikazovanje oglasov vsem, ki prejemajo pošto od vaše konkurence – bodisi so tam opravili nakup bodisi so naročeni na njihove mesečne novice. Včasih za uspešno kampanjo ne potrebujete več kot le seznama vaših konkurentov.

Naj se z vami srečajo ob vpisu ključnih besed v Google brskalnik! (zakup ključnih besed na Google iskalniku)

Google ads5

Na podlagi analize vaše spletne strani ter vaše ponudbe storitev ali izdelkov, skupaj določimo ključne besede, po katerih vas bodo na iskalniku Google najverjetneje  iskali vaši potencialni kupci. Zakupimo vaše ključne besede in pripravimo optimizirane in vabljive spletne oglase s povezavo do vaše spletne strani. Oglasi se prikazujejo na vrhu in na desni strani iskalnika. Ko vaš potencialni kupec na Googlu vpiše katerokoli izmed zakupljenih ključnih besed, se na prvi strani iskalnih rezultatov prikaže vaš oglas s povezavo do vaše spletne strani, kjer dobi več informacij o vaši ponudbi. Za določeno ključno besedo se lahko pojavlja več oglasov različnih podjetji. Na vrhu oglasnih prikazov bo vedno oglas tistega podjetja, ki je na Googlu pripravljen ponuditi najvišji znesek za posamezni klik na oglas in ki ima hkrati najbolj relevantne vsebine na svoji spletni strani. V ta namen vašo kampanjo dnevno optimiziramo. Skrbimo za optimalno izpostavljenost vaših oglasov in za ekonomično porabo vaših sredstev. Ko uporabnik na strani z rezultati klikne na vaš oglas, ga Google preusmeri na vašo spletno stran. Zaradi dobro načrtovane kampanje bodo iskalci pridobili želeno informacijo o izdelkih ali storitvah na vaši spletni strani in oddali naročilo ali vzpostavili kontakt z vašim podjetjem.

Postanite del globalne mreže (zakup oglasnih pasic oz. bannerjev v Googlovem prikaznem omrežju (Google Display network))

Google vam za razliko od klasičnih metod vrednotenja (dnevni zakup ali število prikazov) omogoča zaračunavanje po kliku. To pomeni, da se prikazi bannerjev ne zaračunavajo, obračunajo se samo kliki. Seveda pa lahko izberete tudi vrednotenje na prikaze. Svojo ciljno publiko lahko nagovorite z bogato multimedijsko vsebino. Uporabnik, ne samo, da vidi vaš oglas, ampak lahko nanj klikne in izve več o vaši ponudbi. Oglašujete lahko tako offline aktivnosti (npr. promovirate nov izdelek, ki se prodaja v vaši fizični trgovini), kot tudi online aktivnosti (spletna trgovina, blog, video predstavitev …). Učinkovitost vaše kampanje je merljiva, saj lahko vidite kolikokrat se je vaš oglas prikazal in koliko oseb je kliknilo na oglas. Z vrednotenjem po ceni na klik lahko dosežete tudi do 40x nižje cene kot jih ponujajo spletni portali.

Oglaševanje z bannerji v Googlovem prikaznem omrežju je namenjeno tako manjšim kot večjim projektom. Zelo dobre rezultate boste dosegali, če ga boste uporabljali v kombinaciji z oglaševanjem v iskalnem omrežju.

google quality score

Stopite še korak dlje, postanite filmska zvezda z izvirnim youtube posnetkom in ga vi osebno delite še dlje (facebook, twitter, whatsup…) ali pa zakupite video oglas na YouTube kanalu

YouTube je kanal, na katerem ljudje gledajo video posnetke, Google YouTube oglaševanje pa je priložnost za vas, da ujamete njihovo pozornost. Več kot ena tretjina uporabnikov interneta oz. skoraj dve milijardi ljudi gleda YouTube video vsebine. Če vas ta podatek ne prepriča, vas morda spodnjih 5 razlogov, zakaj uporabljati Google YouTube oglaševanje. YouTube oglaševanje je mogoče enostavno meriti, njegov doseg je ogromen, ponuja možnost naprednega targetiranja, ima velik vpliv na gledalce in nudi različno prikazovanje oglasov ob različnih priložnostih.

Zakaj video oglaševanje? Video oglaševanje deluje na več človeških čutov kot katero koli drugo oglaševanje. Video vsebuje zvok, sliko v gibanju in tudi tekst, zato velja za eno izmed najmočnejših orodij v oglaševanju. Z videom lahko poveste svojo zgodbo ter prikažete svoj izdelek ali storitev na izviren način. Z njim imate neomejene možnosti za ustvarjanje. Video je tudi eno izmed priljubljenih orodij novega koncepta v trženju – Content oz. vsebinskega marketinga. Bodite video-napredni in dobro oglaševani.

youtube oglaševanje1

Video že, vendar zakaj na YouTubeu?

Videi oziroma videooglasi se oglašujejo v večji meri še vedno na televiziji, vedno več pa tudi na spletu. Raziskava kaže, da je 63 % prikazov na televiziji s strani gledalcev spregledanih. Spletni video portali, kot je YouTube, pa beležijo bistveno manj spregledanih oglasov. Na YouTubeu jih je spuščenih le 47 %. YouTube je izredno popularen spletni video portal. Zanimivo je dejstvo, da v Sloveniji internet uporablja 78 % ljudi, od tega pa je 73 % uporabnikov, ki uporabljajo YouTube. Z video oglaševanjem na YouTubeu lahko dejansko dosežete 57 % populacije starejše od 16 let. Če oglašujete na YouTubeu, lahko oglašujete ob pravem času, pravim osebam in na pravem mestu. YouTube zato, ker plačate samo za realizirane oglede.

Pri televizijskem zakupu oglasnega prostora plačate fiksno ceno, ne glede na doseg. Pri videooglasih na YouTubeu pa plačate samo takrat, kadar se nekdo odloči in dejansko vaš oglas pogleda. Verjetno ste že opazili števec, ki odšteva čas do možnosti preskoka in gumb, s katerim se lahko preskoči oglas. YouTube omogoča uporabniku, da po 5 sekundah ogleda preskoči oglas, oglaševalcu pa daje s tem možnost, da vidijo njegov oglas samo zainteresirani. Oglas se tako plača samo takrat, ko uporabnik gleda oglas vsaj 30 sekund. Zakaj bi torej zapravljali denar na ljudeh, ki jih vaš izdelek ali storitev ne zanimata?

YouTube zato, ker omogoča targetiranje.

Oglas na YouTubeu lahko targetirate na točno določeno ciljno publiko. Oglas se targetira glede na kombinacijo spola, starosti, zanimanja in gledanja vsebin. Usmerite pozornost k pravim ljudem, na podlagi tega, kdo so, kje se nahajajo in kaj jih zanima, na primer: moški v starosti od 18–34 let v Sloveniji ali ženske, ki imajo rade potovanja.

youtube oglaševanje2

YouTube zato, ker omogoča ogled na vseh napravah

Ljudje so vedno v gibanju in imajo pri sebi skoraj na vsakem koraku elektronske naprave, pametne telefone, prenosnike ali tablice.

46 % vseh YouTube oglasov si uporabniki ogledajo na namiznih napravah.

28 % vseh YouTube oglasov si uporabniki ogledajo na tablicah.

26 % vseh YouTube oglasov si uporabniki ogledajo na mobilnih napravah.

YouTube zato, ker lahko preverite rezultate

Brezplačna YouTube analitična orodja omogočajo razumeti, kdo gleda vaše oglase in kakšno interakcijo imajo z njim.

Spremljajte ljudi na vsakem koraku in naj vas vedno vidijo (zakup oglasnih pasic oz. bannerjev v mobilnih aplikacijah)

youtube 3

Nadzor nad ciljanjem in izključitvami za oglase v prikaznem omrežju v mobilnih napravah je bil poenostavljen, da bi omogočil lažje doseganje čedalje večjega števila uporabnikov mobilnih naprav. Izključitev vsebine (izključitev »Nevrinjeno za mobilne aplikacije za G-mob«) je bila nadomeščena s poenostavljenimi možnostmi ciljanja na naprave (namizni računalnik, tablični računalnik in mobilna naprava). Nadzorujete lahko, pri katerih izdajateljih ali za katere vrste vsebine se prikazujejo vaši oglasi, in sicer tako, da uporabite te kategorije:     Teme:    Ciljanje na naprave: namizni računalnik, tablični računalnik, mobilna naprava

Kategorija aplikacije: Izključitve posameznih aplikacij prek izključitev umestitev za aplikacije za mobilne naprave in izključitve posameznih spletnih mest

Izključitve vsebine: S prikazovanjem oglasov v aplikacijah za mobilne naprave lahko dosežete rastočo ciljno skupino, ki uporablja mobilne telefone in tablične računalnike. Oglaševalske akcije v prikaznem omrežju so oblikovane tako, da privzeto prikazujejo vaše oglase v aplikacijah, če se umestitev (cilj za vaš oglas) ujema s ciljanjem, ki ste ga nastavili za svojo oglaševalsko akcijo.

Zakaj izbrati takšen način oglaševanja pri nas?

  • Zagotavljamo vam POPOLN NADZOR (prejmete popoln nadzor nad svojim račun in vpogled v vse podatke v primernem realnem času)
  • Račun Google Adwords je VAŠA LAST. V kolikor določenih storitev ali proizvodov več ne ponujate, želite poskusiti kaj drugega, ali se preprosto odločite za druge storitve, ki jih boste ponujali, lahko kadarkoli prekinete sodelovanje z nami. Vse, kar je vezano na vaš račun, OSTANE VAM.
  • USPEH, UČINKE MERIMO, ANALIZIRAMO, VREDNOTIMO. Naš pristop k Google adwords oglaševanju je strokoven in profesionalen. To pomeni, da vam vedno postrežemo s konkretnimi informacijami analize v smislu, koliko ljudi je kliknilo na vaš oglas, koliko strank vas je kontaktiralo, kakšen je bil učinek, prodaja, skratka NASTAVIMO CILJE ANALIZE, KI SO VAM POMEMBNI.
  • ZA VSAK RAČUN, VSAKO STRAN SE POTRUDIMO, KOT DA JE NAŠA LASTNA. Želimo si zadovoljnih in srečnih strank, zato se za vsako stran potrudimo tako, kot da je naša lastna. Zavedamo se, da dober glas seže v deveto vas, zato si želimo, da bi se o nas širile samo dobre izkušnje in novice. Poleg tega se veselimo vaših uspehov, kot bi bili naši lastni in si želimo rasti, uspevati in slaviti uspeh skupaj z vami.

Zakaj bi izbrali nas?

*Ker smo drugačni, a vendar v trendu.

** Ker vam ne samo prisluhnemo, ampak vas tudi SLIŠIMO

***Ker se znamo hitro in dobro prilagoditi

****Ker smo aktivni in na tekočem z vsemi novitetami za učinkovito svetovanje in za uspešen končni izdelek-predstavitev

*****Ker smo za to primerno usposobljeni, certificirani in nam zaupajo mnogi ter najboljši

Obiščite nas na https://google-oglasevanje.com/